Titlul 
		proiectului: "Magia Stiintei" - Proiect finantat prin Fondul 
		Stiintescu Tara Fagarasului
 Perioada de desfasurare: ianuarie - iunie 2017
		 Beneficiari:  elevii claselor II-XII  
		 Echipa de proiect: 

		    
		JOANTA VASILE - profesor coordonator al proiectului 
    
		SANDRU MARIANA, POTROVITA ILEANA - profesori 
responsabili cu 
		diseminarea proiectului la ciclul primar 
    MIJA 
		TEOFIL, BOERIU MARIA - invatatori, responsabili 
cu diseminarea 
		proiectului la ciclul primar 
    NOVAC TEODORA - 
		responsabila cu tehnoredactarea 
 proiectului si diseminarea la 
		clasele II-IV 
    VINTILA RARES, BADEA RAFAELE, 
		BEREA MATHIAS, 
MIJA ALESSIO - elevi, responsabili cu implementarea 
		proiectului si promovarea acestuia 
    DRAGOS 
		SERENUS - elev, administrator site
		Descrierea proiectului:
    "Nimic 
		nu este intamplator, ci totul se intampla dintr-o cauza si in mod 
		necesar!" spunea Democrit, iar alegerea acestei cugetari nu a fost deloc 
		intamplatoare. Existenta Fondului Stiintescu vine in sprijinul elevilor 
		pentru care stiintele exacte par domenii seci, pline de informatii 
		complicate si fara aplicabilitate. Nimic mai eronat. Prin intermediul 
		acestui proiect, elevii colegiului nostru vor afla explicatia 
		fenomenelor care ne inconjoara si care, ascunse in spatele unor 
		definitii aparent fara sens, dau consistenta si justificare vietii.
   
Prin intermediul acestui proiect, cadre didactice, specialisti, voluntari si un 
		numar cat mai mare de elevi se vor implica in realizarea de PED-uri(Proiect-Experiment-Dispozitiv), 
		caci aplicabilitatea si spectaculozitatea acestora vor starni interesul 
		tinerilor pentru subiecte de stiinta si tehnologie. Evidentierea in 
		cadrul activitatilor a cate unui fenomen esential va determina 
		concentrare si relevanta. Categoric nu va lipsi interactivitatea, 
		tinerii preferand o astfel de metoda prin care isi pot activa 
		creativitatea. Pentru ca toate aceste afirmatii sa prinda contur este 
		nevoie de echipamente, tehnologii, instrumente, fiindca "ceea ce auzi, 
		uiti; ceea ce vezi, retii; ceea ce faci, inveti". 
		Principalele activitati:
a) Sectiunea "Aeromodele": asamblarea si lansarea unor planoare de tip Balsa, 
		cu anvergura aripilor de 360 mm si lungimea de 300 mm, in echipe mixte (elevi 
		de gimnaziu si ciclu primar);
b)Sectiunea "Efectele curentului electric" - crearea de diferite 
		montaje/experimente;
c)Spectacolul stiintei